Autor Wiadomość
lol
PostWysłany: Pon 15:56, 25 Lut 2008    Temat postu:

HA ha ha!!! Uśmiałem sie. Dangerlod ty robisz atry na każdego potwora? Atry na 50 to okolo tydzien expienia zmarnowany. np zmarnujesz ruchy zeby zrobić atry ognia50 a następny potwór bedzie walił z lodu i co? Teraz to musisz je robić 2 tygodnie. ALE NIEKTÓRZY WOLĄ BIĆ 1 LVL NA TYDZIEN XP
DANGERLOD
PostWysłany: Wto 19:05, 29 Sty 2008    Temat postu:

ZKRYTYKUJE TEN POST I TO BARDZO Laughing .
PO EINS.JAK NA MAGA TO PO CHOLERE DAWAC 30 ZYWOTNOSCI I 30 MAGI??NIE LEPIEJ 10 ZYWOTNOSCI JAKIES 6MAGI A RESZTE WPAKOWAC MIEDZY SPEED SZCZESCIE LUB JAK CHE KTOS DALEJ W HP.
PO DZWEI.GDYBY SIE MIALO 10 SPEEDA BY SIE NIEWYGRALO Z RAPSEM CHYBA ,ZE NA JAKIMS 5LVL-6LV
PO DREI.NA 22LVL NA KONIEC NAPISALEM STATY TAKIE Shocked 20SZCZESCIA 30SPEEDA A PO CHOLERE TYLE WITALNOSCI I INTELIGENCJI??EQ BY DAWALO TE RZECZY Laughing A JAK SIE MAM MAGICZNEGO POTWORA TO NP NA LECH KINGA NAJLEPIEJ ARTRYBUT WYBIC SOBIE NA 50.
PO VIER.MALO JESZCZE ZNASZ SIE NA MFO WIEC LEPIEJ GO USUN LUB WYCZYSC TO I NAPISZ PRAWDE A NIE WCISKASZ NOWYM GRACZOM KIT.PZDR
sebian
PostWysłany: Pią 20:44, 07 Gru 2007    Temat postu: poradnik dla maga od samego początku

Witam was Wink bez zbędnych ceregieli, ewentualne zażalenia/konstruktywna krytyka/pochwały można pisać (jednak bez obrażania ~~). Questów tu nie opisuje bo od tego jest inne miejsce.
Pozwoliłem sobie "na bezczelnego" temat przykleić Razz.

Zaczynamy w rodzinnym mieście. Idziemy do trenera, bierzemy nasz pierwszy gem, wychodzimy z miasta, dostajemy pierścień szczęścia. Wszystko ubieramy. Wychodząc z miasta pierwszego do miasta drugiego można natknąć się na pszczoły. Na początek boski exp ;] 10 za sztuke ^^. idziemy do miasta numer 2, tzw Eterni ^^. Wchodzimy do miasta, korzystamy z fontanny uzdrowień aby ustawić sobie "punkt startowy" po śmierci. Chodzimy po dróżkach aż nabijemy 5 level. Statsy rozdajemy następująco.

Żywotność 30
Magia 30

Kupujemy najlepszy możliwy sprzęt (zależny od funduszy ofc) i idziemy na most. Powinniśmy mieć ze sobą około 50 potionków życia i kilkanaście potionków many. Idziemy na mapie "most" w prawo aż dojdzie do walki z naszym pierwszym bossem - Rapsem (lama! Razz). Sposób następujący. Mając pełne hp patrzymy ile nam walnie z normalnego hita, i staramy się mieć cały czas powyżej tego poziomu. W międzyczasie atakujemy go ogniem. Po wygranej walce udajemy się do Langeburg'u. (Langeburg'a?) Idziemy do karczmy, gadamy z panem co tam sobie siedzi. Ubieramy się w najlepszy możliwy sprzęt i expimy w okolicach zamku do levelu ... tak mniejwięcej 10. Statystyki nasze powinny wyglądać tak:

Żywotność 50
Magia 40
Witalność 20
Inteligencja 20

Ewentualnie do levelu 12 gdzie nasze statsy będą się różnić o tyle:
Inteligencja 40

I wbijamy do jaskini na górze. Opisu jaskini zamieszczał nie będe, gdyż "kto chce ten znajdzie" go na tej stronie. Walka z Leech Kingiem wygląda tak samo jak z rapsem, tylko że ten troche mocniej kopie ;D Dobra organizacja, dużo mikstur i dacie rade. Po pokonaniu go idziemy do góry po broń na 16 level - laskę. Wychodzimy z jaskini i zmierzamy w prawo do miasta Urkaden. Ubieramy się w najlepszy możliwy sprzęt Wink.Wchodzimy do karczmy, rozmawiamy ze wszystkimi i zostaniemy przeniesieni do podziemi. Mapkę podziemi j/w, znajdziecie na forum. Proponuje dobić do 16 levela, założyć laskę. Również z nietoperzy w tej jaskini wylatują mikstury levelu 2, które należy zachować (około 50 by się przydało). Jeśli jesteś wytrwały, dobijasz do levelu 18. Statystyki na ten level powinny wyglądać tak:

Żywotność 70
Inteligencja 40
Witalność 50/60
Magia 40

Po pokonaniu minotaura (jeśli wam się nie uda nie załamujcie się, dobijcie do 19-20 poziomu, dodajcie w hp/witalność i dacie rade!!) szukamy w jaskini chłopaka. Gadamy z nim, zostaniemy przeteleportowani do karczmy i tu mamy dwie możliwości:
1. Wszystko będzie ok tzn 4 postacie do dialogu;
2. Będzie burmistrz z którym się nie będzie dało pogadać i taka dziewczyna niżej.

Jeśli "1":
Rozmawiasz ze wszystkimi i bierzesz od matki chłopaka pierścionek (dobry dosyć ;]).
Jeśli "2":
Idź cały czas do góry lewą ścianą karczmy, w pewnym momencie w/w postacie ci się odblokują.

Po dialogu ze wszystkimi, można iść na góre od miasta do świętego drzewa urkade gdzie można walczyć z serafinem. Na serafina proponuje 22 level, gdyż trzeba dodać:
10 pkt w szczęście - żeby go wogóle trafiać cokolwiek
20-30 pkt w szybkość - często będzie walił podwójnie/krytyki.

Po pokonaniu Serafina dostajemy pierwszą "zdolność" (znaczy drugą ale z pierwszą zaczynamy grę Wink ) - chodzenie po lasach. Możemy teraz:
a) Jeśli wziąłeś wcześniej hustę udać się na herszta banitów;
b) Na polanie pod lasem znajduje się ork - bardzo prosty a dużo expa.
c) Udać się do Eliar i kupić lepsze wyposażenie.

Pamiętajcie, jeśli zabijecie Herszta Banitów Ork znikne!

Po pokonaniu (lub nie Razz) wyżej wymienionych potworów udajemy się do karczmy w Eliar. Rozmawiamy z barmanem, który zleci nam zdobycie hydrzego jaja. Potem udajemy się z Eliar "do góry" (to jest: na północ Razz) i próbujemy wejść do jaskini. Powstrzyma nas takie małe śmieszne latające coś Very Happy I powie, że musimy pokonać zielonego smoka. Po prawej na mapie świata ujawni nam się migająca kropa. Teraz możemy:
a) Udać się na smoka;
b) Udać się na hydre.

Proponuję najpierw udać się na smoka, gdyż może z niego wypaść item przydatny w walce z hydrą. Na smoka proponuję 22-24 level, również dodanie wszystkich statystyk w inteligencję. Będziecie mieć jej około 70. Walka ze smokiem podobna jest do walki z Serafinem, najlepiej cały czas się leczyć aż skończy się smoczkowi mana i potem go wykończyć. Po pokonaniu go udajemy się na hydrę. Tu proponuje już level 24-25 i dodanie punktów w witalność. Dacie rade z potionkami level 2 (możliwymi do kupna w Eliar). Na górze w gnieździe hydry znajdziecie hydrze jajo, zanosicie je karczmarzowi. Nie pamiętam co dostajecie Razz. Teraz możecie udać się na duchy. Proponuje zakupienie na targu gema poziomu drugiego, byle nie pocisk magiczny. Ogień/lód/Ziemia/Wiatr to to, co nas interesuje. Po zakupieniu go - zakładamy (zakładając..., że macie 26 level Wink ). Na duchy idziecie z levelem 26-28. Statystyki dodajecie w witalność do 80, potem w magię. Na 28 poziomie wasze statystyki powinny wyglądać mniejwięcej tak:

Żywotność 60-80
Siła 10
Witalność 80
Magia 50-60
Inteligencja 70
Szybkość 30-40
Szczęście 20

I z duchami raczej sobie poradzicie. Bierzecie najniżej położoną pochodnie zaraz nad duchami, pierścionek (takie świecące coś koło posągu) i idziecie w dół i w lewo jaskini, wchodzicie do środka i macie walkę z Kamiennym Golemem. BANAŁ Very Happy. Zbieracie itemki ze skrzyni i idziecie do Devos...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group