|
MyFantasy Online Nieoficjalne forum MyFantasy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebian
Gość
|
Wysłany: Pią 20:44, 07 Gru 2007 Temat postu: poradnik dla maga od samego początku |
|
|
Witam was bez zbędnych ceregieli, ewentualne zażalenia/konstruktywna krytyka/pochwały można pisać (jednak bez obrażania ~~). Questów tu nie opisuje bo od tego jest inne miejsce.
Pozwoliłem sobie "na bezczelnego" temat przykleić .
Zaczynamy w rodzinnym mieście. Idziemy do trenera, bierzemy nasz pierwszy gem, wychodzimy z miasta, dostajemy pierścień szczęścia. Wszystko ubieramy. Wychodząc z miasta pierwszego do miasta drugiego można natknąć się na pszczoły. Na początek boski exp ;] 10 za sztuke ^^. idziemy do miasta numer 2, tzw Eterni ^^. Wchodzimy do miasta, korzystamy z fontanny uzdrowień aby ustawić sobie "punkt startowy" po śmierci. Chodzimy po dróżkach aż nabijemy 5 level. Statsy rozdajemy następująco.
Żywotność 30
Magia 30
Kupujemy najlepszy możliwy sprzęt (zależny od funduszy ofc) i idziemy na most. Powinniśmy mieć ze sobą około 50 potionków życia i kilkanaście potionków many. Idziemy na mapie "most" w prawo aż dojdzie do walki z naszym pierwszym bossem - Rapsem (lama! ). Sposób następujący. Mając pełne hp patrzymy ile nam walnie z normalnego hita, i staramy się mieć cały czas powyżej tego poziomu. W międzyczasie atakujemy go ogniem. Po wygranej walce udajemy się do Langeburg'u. (Langeburg'a?) Idziemy do karczmy, gadamy z panem co tam sobie siedzi. Ubieramy się w najlepszy możliwy sprzęt i expimy w okolicach zamku do levelu ... tak mniejwięcej 10. Statystyki nasze powinny wyglądać tak:
Żywotność 50
Magia 40
Witalność 20
Inteligencja 20
Ewentualnie do levelu 12 gdzie nasze statsy będą się różnić o tyle:
Inteligencja 40
I wbijamy do jaskini na górze. Opisu jaskini zamieszczał nie będe, gdyż "kto chce ten znajdzie" go na tej stronie. Walka z Leech Kingiem wygląda tak samo jak z rapsem, tylko że ten troche mocniej kopie ;D Dobra organizacja, dużo mikstur i dacie rade. Po pokonaniu go idziemy do góry po broń na 16 level - laskę. Wychodzimy z jaskini i zmierzamy w prawo do miasta Urkaden. Ubieramy się w najlepszy możliwy sprzęt .Wchodzimy do karczmy, rozmawiamy ze wszystkimi i zostaniemy przeniesieni do podziemi. Mapkę podziemi j/w, znajdziecie na forum. Proponuje dobić do 16 levela, założyć laskę. Również z nietoperzy w tej jaskini wylatują mikstury levelu 2, które należy zachować (około 50 by się przydało). Jeśli jesteś wytrwały, dobijasz do levelu 18. Statystyki na ten level powinny wyglądać tak:
Żywotność 70
Inteligencja 40
Witalność 50/60
Magia 40
Po pokonaniu minotaura (jeśli wam się nie uda nie załamujcie się, dobijcie do 19-20 poziomu, dodajcie w hp/witalność i dacie rade!!) szukamy w jaskini chłopaka. Gadamy z nim, zostaniemy przeteleportowani do karczmy i tu mamy dwie możliwości:
1. Wszystko będzie ok tzn 4 postacie do dialogu;
2. Będzie burmistrz z którym się nie będzie dało pogadać i taka dziewczyna niżej.
Jeśli "1":
Rozmawiasz ze wszystkimi i bierzesz od matki chłopaka pierścionek (dobry dosyć ;]).
Jeśli "2":
Idź cały czas do góry lewą ścianą karczmy, w pewnym momencie w/w postacie ci się odblokują.
Po dialogu ze wszystkimi, można iść na góre od miasta do świętego drzewa urkade gdzie można walczyć z serafinem. Na serafina proponuje 22 level, gdyż trzeba dodać:
10 pkt w szczęście - żeby go wogóle trafiać cokolwiek
20-30 pkt w szybkość - często będzie walił podwójnie/krytyki.
Po pokonaniu Serafina dostajemy pierwszą "zdolność" (znaczy drugą ale z pierwszą zaczynamy grę ) - chodzenie po lasach. Możemy teraz:
a) Jeśli wziąłeś wcześniej hustę udać się na herszta banitów;
b) Na polanie pod lasem znajduje się ork - bardzo prosty a dużo expa.
c) Udać się do Eliar i kupić lepsze wyposażenie.
Pamiętajcie, jeśli zabijecie Herszta Banitów Ork znikne!
Po pokonaniu (lub nie ) wyżej wymienionych potworów udajemy się do karczmy w Eliar. Rozmawiamy z barmanem, który zleci nam zdobycie hydrzego jaja. Potem udajemy się z Eliar "do góry" (to jest: na północ ) i próbujemy wejść do jaskini. Powstrzyma nas takie małe śmieszne latające coś I powie, że musimy pokonać zielonego smoka. Po prawej na mapie świata ujawni nam się migająca kropa. Teraz możemy:
a) Udać się na smoka;
b) Udać się na hydre.
Proponuję najpierw udać się na smoka, gdyż może z niego wypaść item przydatny w walce z hydrą. Na smoka proponuję 22-24 level, również dodanie wszystkich statystyk w inteligencję. Będziecie mieć jej około 70. Walka ze smokiem podobna jest do walki z Serafinem, najlepiej cały czas się leczyć aż skończy się smoczkowi mana i potem go wykończyć. Po pokonaniu go udajemy się na hydrę. Tu proponuje już level 24-25 i dodanie punktów w witalność. Dacie rade z potionkami level 2 (możliwymi do kupna w Eliar). Na górze w gnieździe hydry znajdziecie hydrze jajo, zanosicie je karczmarzowi. Nie pamiętam co dostajecie . Teraz możecie udać się na duchy. Proponuje zakupienie na targu gema poziomu drugiego, byle nie pocisk magiczny. Ogień/lód/Ziemia/Wiatr to to, co nas interesuje. Po zakupieniu go - zakładamy (zakładając..., że macie 26 level ). Na duchy idziecie z levelem 26-28. Statystyki dodajecie w witalność do 80, potem w magię. Na 28 poziomie wasze statystyki powinny wyglądać mniejwięcej tak:
Żywotność 60-80
Siła 10
Witalność 80
Magia 50-60
Inteligencja 70
Szybkość 30-40
Szczęście 20
I z duchami raczej sobie poradzicie. Bierzecie najniżej położoną pochodnie zaraz nad duchami, pierścionek (takie świecące coś koło posągu) i idziecie w dół i w lewo jaskini, wchodzicie do środka i macie walkę z Kamiennym Golemem. BANAŁ . Zbieracie itemki ze skrzyni i idziecie do Devos...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DANGERLOD
Gość
|
Wysłany: Wto 19:05, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ZKRYTYKUJE TEN POST I TO BARDZO .
PO EINS.JAK NA MAGA TO PO CHOLERE DAWAC 30 ZYWOTNOSCI I 30 MAGI??NIE LEPIEJ 10 ZYWOTNOSCI JAKIES 6MAGI A RESZTE WPAKOWAC MIEDZY SPEED SZCZESCIE LUB JAK CHE KTOS DALEJ W HP.
PO DZWEI.GDYBY SIE MIALO 10 SPEEDA BY SIE NIEWYGRALO Z RAPSEM CHYBA ,ZE NA JAKIMS 5LVL-6LV
PO DREI.NA 22LVL NA KONIEC NAPISALEM STATY TAKIE 20SZCZESCIA 30SPEEDA A PO CHOLERE TYLE WITALNOSCI I INTELIGENCJI??EQ BY DAWALO TE RZECZY A JAK SIE MAM MAGICZNEGO POTWORA TO NP NA LECH KINGA NAJLEPIEJ ARTRYBUT WYBIC SOBIE NA 50.
PO VIER.MALO JESZCZE ZNASZ SIE NA MFO WIEC LEPIEJ GO USUN LUB WYCZYSC TO I NAPISZ PRAWDE A NIE WCISKASZ NOWYM GRACZOM KIT.PZDR
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lol
Gość
|
Wysłany: Pon 15:56, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
HA ha ha!!! Uśmiałem sie. Dangerlod ty robisz atry na każdego potwora? Atry na 50 to okolo tydzien expienia zmarnowany. np zmarnujesz ruchy zeby zrobić atry ognia50 a następny potwór bedzie walił z lodu i co? Teraz to musisz je robić 2 tygodnie. ALE NIEKTÓRZY WOLĄ BIĆ 1 LVL NA TYDZIEN XP
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|